Wymagane dokumenty

Organizacja pogrzebu – wymagane dokumenty

W celu dokonania niezbędnych czynności urzędowych potrzebne są dokumenty. W momencie ich dostarczenia, na Państwa życzenie, pracownicy dokonają wszelkich formalności, w tym celu potrzebne będą:

  • karta zgonu
  • dowód osobisty zmarłego
  • PESEL zmarłego
  • PESEL wnioskodawcy
  • odcinek renty/emerytury zmarłego (legitymacja ubezpieczeniowa)
  • dokument potwierdzający własność grobu.

Na Państwa życzenie, po dostarczeniu wymaganych dokumentów, pracownicy domu pogrzebowego Kalla mogą zająć się w Państwa imieniu wszelkimi formalnościami pogrzebowymi.

Wymagane dokumenty w celu otrzymania zasiłku pogrzebowego:

ZUS

KRUS

Informacje:

Masz pytania? Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami – pracujemy całodobowo.

tel: (81) 748 64 54

tel: 602 475 176